19 დეკემბერს კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტში საჯარო ლექცია გაიმართა თემაზე: „ქვეცნობიერის გამოვლენა: როგორ მოქმედებს მარკეტინგული კამპანიები მომხმარებელთა გადაწყვეტილების მიღებაზე“.
შეხვედრაზე მარკეტინგის სპეციალისტმა თამაზ გოჩელიშვილმა მარკეტუნგული კამპანიების მნიშვნელობასა და მომხმარებელთა ქცევაზე ისაუბრა.
სპიკერმა დეტალურად განმარტა ის ხრიკები და ფსიქოლოგიური ქცევები, რაც ადამიანის ქვეცნოებიერზე მოქმედებს და საბოლოოდ მომხმარებელთა ქცევას განსაზღვრავს.
ადრესატი
თქვენი სახელი
ელ-ფოსტა
თემა
შეტყობინება