,,საერთაშორისო მარკეტინგის“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის
,,საერთაშორისო მარკეტინგის“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის
,,საერთაშორისო მარკეტინგის“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის
,,საერთაშორისო მარკეტინგის“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის საგამოცდო საკითხები 1. მარკეტინგის ცნება 21-ე საუკუნეში; 2. მარკეტინგული დაგეგმვა; 4. კომპანიის მარკეტინგის სტრატეგია და მიზნები; 5. ბაზრის ტიპები; 6. მარკეტინგული ორგანიზაცია კომპანიაში და მისი მიზნები; 7. თანამედროვე მარკეტინგული საინფორმაციო სისტემები; 8. მარკეტინგული დაზვერვის პრინციპები; 9. მოთხოვნის შეფასების ფორმები; 10. სეგმენტის შეფასება; 11. მარკეტინგული კვლევის ფორმები, არსი და მნიშვნელობა; 12. სამომხმარებლო ქცევის ფორმები და მათი არსი; 13. ბაზარზე შეღწევის ფორმები და მათი გამოყენების მნიშვნელობა მარკეტინგული კვლევის დროს; 14. სახელმწიფო და მისი მარკეტინგი; 15. სავაჭრო მარკა და მისი მნიშვნელობა; 16. ბრენდი და მისი მნიშვნელობა. ლიტერატურა: კოტლერი და არმსტრონგი - „მარკეტინგის პრინციპები“, ქართული გამოცემა. ადრესატი თქვენი სახელი ელ-ფოსტა თემა შეტყობინება
გამოიწერეთ სასურველი კატეგორიები:
საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის საგამოცდო საკითხები
სხვა სიახლეები
სხვა ანონსები
კონტაქტი