,,საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტი“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის საგამოცდო საკითხები
" /> ,,საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტი“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის საგამოცდო საკითხები " /> ,,საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტი“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის საგამოცდო საკითხები ">,,საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის“ სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის საგამოცდო საკითხები
1. დაახასიათეთ ბაზრის არსი და სტრუქტურა. ბაზრის სუბიექტები;
2. მოთხოვნის არსი და მოთხოვნის კანონი. ნორმალური და მდარე საქონელი;
3. მიწოდების არსი და მიწოდების კანონი. მიწოდების განმსაზღვრელი არაფასობრივი ფაქტორები;
4. საწარმოთა ორგანიზაციულ-სამართლებლივი ფორმები;
5. სამეწარმეო ფირმა და სრულყოფილი კონკურენცია;
6. ბიზნესის არსი და ამოცანები. ეკონომიკური თავისუფლება;
7. ეკონომიკური სისტემები და მათი ბუნება;
8. ბიზნესზე მოქმედი ეკონომიკური ძალები;
9. მცირე ბიზნესი და მისი ადგილი ეკონომიკაში;
10. ბიზნესის მორალურ–ეთიკური კოდექსი. ბიზნესის კულტურა;
11. საერთაშორისო ბიზნესის განვითარება;
12. საერთაშორისო ბიზნესის სახეები და მასზე მოქმედი გარემო;
13. კომუნიკაციების როლი მართვის პროცესში;
14. ინვესტიციების არსი და სახეები;
15. ინფორმაციის არსი და სახეები.
ლიტერატურა:
1. გრიგოლ თოდუა, რევაზ გოგოხია, როინ ქუტიძე, ეკონომიკის პრინციპები – მიკროეკონომიკა (ლექციების კურსი), თბილისი 2008;
2. გრიგოლ თოდუა, რევაზ გოგოხია, როინ ქუტიძე, ეკონომიკის პრინციპები – მაკროეკონომიკა (ლექციების კურსი), თბილისი 2009;
3. ლალი ჩაგელიშვილი, ბიზნესის ადმინისტრირება, გამომცემლობა ,,უნივერსალი“, თბ. 2013 წ.
ადრესატი
თქვენი სახელი
ელ-ფოსტა
თემა
შეტყობინება