ბიზნესცერემონიალის ფარგლებში წარდგენილ ნომინაციაში ,,რეპუტაცია და ნდობა&ldquo" /> ბიზნესცერემონიალის ფარგლებში წარდგენილ ნომინაციაში ,,რეპუტაცია და ნდობა&ldquo" /> ბიზნესცერემონიალის ფარგლებში წარდგენილ ნომინაციაში ,,რეპუტაცია და ნდობა&ldquo">
18 დეკემბერს სასტუმრო Hotels & Preference Hualing Tbilisi-ში ყოველწლიური ბიზნესცერემონიალი - ქართული ბრენდის დღე გაიმართა.
ქართული ბიზნესის ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური მოვლენა, წელს მეცამეტედ ჩატარდა და საკმაოდ პომპეზურად აღინიშნა.
სხვადასხვა წარმატებულ კომპანიასა და ლიდერ ორგანიზაციასთან ერთად, ღონისძიებაში, როგორც ერთ-ერთი წარმატებული ქართული ბრენდი, კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი მონაწილეობდა.
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტმა ბიზნესცერემონიალის ფარგლებში წარდგენილ ნომინაციაში ,,რეპუტაცია და ნდობა“ გაიმარჯვა და ,,წარმატებული ქართული ბრენდის“ ტიტული მიიღო. ღონისძიების ორგანიზატორებმა კსუ-ს კანცლერს საზეიმო ვითარებაში სერტიფიკატი და ჯილდო გადასცეს.
ღონისძიებაზე კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტის კანცლერი - ვახტანგ წივწივაძე, ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი, ვიცე-რექტორი - მარინა გედევანიშვილი და კსუ-ს ადმინისტრაციული აპარატის სხვადასხვა დეპარტამენტის წარმომადგენლები საპატიო სტუმრის ამპლუაში იყვნენ მიწვეულნი.
ქართული ბრენდის დღე პირველად 2003 წელს ჩატარდა და მასში მხოლოდ ქართული ღვინის ბრენდები მონაწილეობდნენ. 2005 წლიდან ღონისძიება დაპატენტდა და საავტორო უფლებების საზოგადოებასთან ურთიერთობის სააგენტო - ,,პროფილს’’ ეკუთვნის.
პროექტის მასშტაბები წლიდან წლამდე იზრდება, 13 წლის განმავლობაში, პროექტის ფარგლებში 500-ზე მეტი ქართული ბრენდის პოზიციონირება მოხდა.
ბიზნესცერემონიალის უცვლელი ნომინაციები ასე გამოიყურება:
ღონისძიების დასასრულს ქართული ბრენდის დღისათვის დამზადებული ტორტი საზეიმოდ გაიჭრა.
კონკურსის მიზანია, ქართული ბრენდების წარმოჩენა და მათ შორის ჯანსაღი კონკურენციის ხელშეწყობა.
ადრესატი
თქვენი სახელი
ელ-ფოსტა
თემა
შეტყობინება